S1, A1: Yoojo heeft het zwaar bij het kleine bedrijf Joa PR. Ze krijgt een unieke kans om een presentatie over cosmetica te geven bij Seyong. Helaas moet Jaemin, haar oude vriendin en bazin, de presentatie geven. Nu moet Yoonjo haar rivaal verslaan: de nummer één in de industrie, Earth Communication.