Luther Aflevering 1
S1, A1: John Luther gaat weer aan het werk na een verlofperiode na de traumatische arrestatie van seriemoordenaar Henry Madsen. Luthers eerste zaak is het onderzoek naar de moord op de ouders van het kindgenie Alice Morgan. Hij komt al snel tot de conclusie dat Alice verantwoordelijk is voor de moorden, maar ze pleegde een schijnbaar perfecte misdaad, want is er geen bewijs om haar te veroordelen.