S1, A1: Het begon allemaal 3 jaar geleden voor Jeremy Peeters. Toen hij samen met enkele professionele oplichters verantwoordelijk was voor een ongeziene bankoverval die hij mee mogelijk maakte dankzij zijn hackertalenten. Dit is zijn verhaal.