The Killer's Shopping List AFLEVERING 1
S1, A1: In 1997 vingen Dae-sung en zijn moeder, Myung-sook, een valsemunter in hun winkel op de hoek en werden geëerd als dappere burgers. Nu loopt hij stage bij de worstelende winkel, nu zo groot als een supermarkt, nadat hij zakte voor het ambtenarenexamen.