S1, A1: Oh Jin-shim—beter bekend onder haar artiestennaam Oh Yoon-seo— neemt gedwongen pauze van het acteren nadat een schandaal haar carrière om zeep helpt. Ze benadert een scenarioschrijver in de hoop op een comeback en hij wil haar helpen onder één voorwaarde. Kort daarna komt topadvocaat Kwon Jung-rok erachter dat Oh Yoon-seo bij de firma komt werken als zijn nieuwe secretaresse.