Hotel Amor Aflevering 1
S1, A1: Hoteleigenaar Werner Gyllenmark wordt 60. Familie en vrienden zijn gekomen om het te vieren. Maar ook zijn rivaal Egil. Ondertussen arriveert de nieuwe receptioniste Lojsan in de kustgemeenschap.