The Reunion Aflevering 104
S1, A4: Terwijl Thomas en Max duizelen van hun ontdekking onthult Annabelle opeens dat ze al wist over hun misdaad. En op zoek naar Francis die door zijn ontvoerder wordt ondervraagd naar Vinca komt Max gevangen te zitten in een val.