S1, A6: Als Annabelle Alexis confronteert, worden leugens ontrafeld als we ontdekken wat er 25 jaar geleden op de noodlottige avond met Vinca gebeurd is. En na dodelijke gevolgen worstelt Thomas met wat z’n obsessie zijn vrienden en familie heeft aangedaan.