S13, A17: In de eerste MasterClass van het seizoen kookt Andy Allen een in zout gebakken rode biet en gerookte hollandaisesaus met de basisingrediënten en twee tuiningrediënten. Jock leert de deelnemers hoe ze de hibachi-grill op verschillende manieren kunnen gebruiken en maakt zijn aardappelpuree met gerookte eucalyptus.