S10, A17: Reece, Samira en Sashi streden als een team tegen drie gastkoks om een immuniteitsspeld te winnen, elk met mentorschap van Gordon. Reece nam het op tegen John Rivera, Samira stond tegenover banketbakker Jo Barrett en Sashi kookte tegen Gavin Hughes.