In het hart van de maffia Aflevering 2
S1, A2: Na de moord op een corrupte politieagent is Marco's missie in gevaar. Vincenzo vertrouwt hem niet en de familie test hem uit. Bruno geeft Marco een pistool en twee keuzes: hij vermoordt Sasso en wordt lid van de familie, of hij vertelt de waarheid, waardoor zijn ware identiteit uitkomt.