S1, A2: Als het lichaam van callgirl Junghwa op station Gangnam wordt gevonden, wordt er een Speciale Onderzoekseenheid opgericht. Dongwoo keert terug naar Gangnam en onderzoekt de zaak met ex-collega Kim Jangho. Intussen regelt Gilho een afspraak met de verdachte in de zaak rond Junghwa, K-popster Noh Joonseo die tot de elite van Gangnam behoort, maar dan loopt hij in een val.