De Kraak Aflevering 2
S1, A2: Jeremy Peeters wordt het nieuwe lid van de bende, wiens baas Alidor Van Praet is. Alidors voormalige rechterhand Andy wordt vervangen door Jeremy. Jeremy's taak is om te infiltreren in een beveiligingsbedrijf.