Downton Abbey Aflevering 2
S1, A2: Iedereen is vol spanning over de komst van Matthew Crawley, de vermoedelijke erfgenaam en zijn moeder Isobel. Matthew ondervindt problemen met wennen aan dit nieuwe leven terwijl Isobel en Violet direct met elkaar op voet van oorlog staan. Carson is als de dood om te worden geconfronteerd met zijn verleden en Gwen lijkt een geheime correspondentie te hebben.