S2019, A2: In deze aflevering van Wat Eten We Vandaag? vertellen Job & Perry hoe je het allerbeste een rollade van buikspek kan maken. Ondertussen maken ze romanesco en hasselback-aardappels en ligt er een bijzonder cadeau onder de boom.