Aflevering 2 In het hart van de maffia
S2, A102: Onverwacht nieuws verandert het lot van Marco en de oude baas; Bruno Corona leeft nog. Hij is overgebracht naar de gevangenis en is mentaal en fysiek uitgeput. En toch moeten ze Bruno bevrijden, want dat is de enige manier om erachter te komen waar Agata wordt vastgehouden.