S1, A2: Luther probeert sneller te zijn dan een sluipschutter die politieagenten wil doden. Wanneer er steeds meer slachtoffers zijn, moet hij de motieven van de moordenaar achterhalen. Ondertussen deed Alice onderzoek naar Luther en tot zijn schrik lijkt ze te weten wat er met Madsen is gebeurd tijdens zijn arrestatie. Ze provoceert hem nog meer door te vragen wat Zoe zou denken als ze de waarheid wist.