S1, A2: De zoektocht naar ‘Paul’ gaat verder terwijl Jamie de situatie onder controle probeert te houden. Met behulp van zwager Jeff wordt er nog meer schokkend nieuws ontdekt. Ondertussen zoekt Amandine afleiding in haar passie voor viool waardoor ze close wordt met haar leraar.