Nine Puzzles Aflevering 2
S1, A2: Ena ontvangt een tweede puzzelstuk vlak voordat ze een nieuw slachtoffer vindt. Rechercheur Hansaem denkt niet dat het toeval is en begint een onderzoek terwijl Ena een link probeert te ontdekken tussen de twee.