S1, A2: Junmo's verschijning en z'n vermelding van Taeho trekken de aandacht van Gicheul en zijn vrienden. Gicheul is geïntrigeerd door Junmo en regelt een test voor hem. Hij doorstaat de test om lid te worden van Gangnam Union. Als hij Euijeong ontmoet om z'n missie uit te leggen, ontdekt hij een waarheid.