S11, A26: Druktest met gastjurylid Shannon Kellam in Montrachet en The Joinery voor Queensland Week. Ze zullen niet alleen een van Shannon's gerechten namaken, maar er is een extra moeilijkheidsgraad - vandaag zullen ze Shannon's gerecht opnieuw maken zonder recept.