S1, A3: Baz wordt vermist en is vermoedelijk gevaarlijk. De bemanning splitst zich op om hem te zoeken in de productiemodule. Rose neemt het pijnlijke besluit om Fulmer te isoleren. Maar terwijl Rose een verbazingwekkende ontdekking doet, wordt de klopjacht enger en mysterieuzer wanneer de bemanning te maken krijgt met stroomuitval en paranoia en ze dingen ontdekken die ver buiten hun comfortzone liggen.