S1, E3: On the last day in Istanbul, Karsu introduces us to the new generation of Turkish cooking talent, the new top chefs of Türkiye. But first she visits the famous and impressive Suleymaniye Mosque. Here, Karsu enjoys the beauty, the architecture and the serenity. Just before she leaves, she is in for one of the biggest surprises of her life; an experience that moves her to tears.