S1, A3: Rembrary besluit om voortaan als Woo Yeon-woo te leven. Tijdens een zangwedstrijd slaagt hij erin zijn lied met succes te zingen, maar wordt hij geconfronteerd met een onverwachte crisis. Rembrary heeft een onheilspellend gevoel over de tweede ronde.