Nine Puzzles Aflevering 3
S1, A3: Ena start op het politiebureau van Hangang om een zaak op te lossen waarvan zij overtuigd is dat die gelinkt is aan de moord op haar oom tien jaar geleden. Hoewel Hansaem haar nog niet vertrouwd, beginnen ze samen te werken en er duikt een hoofdverdachte op.