Gangnam B-Side Aflevering 3
S1, A3: Dongwoo doet samen met Gilho onderzoek in Gangnam en stuit op een onverwachte persoon. Als het onderzoek misloopt, vraagt Seojin Dongwoo of ze kunnen samenwerken. Intussen krijgt Gilho, die op zoek is naar Jaehee, slecht nieuws.