Les Amateurs Aflevering 3
S1, A3: Vincent probeert om een deal te sluiten met de Albanese bendeleider. Maar Alban, die hier niet van op de hoogte is, vindt mevr. Hermann en bevrijdt haar. Er volgt een achtervolging in het planningsbureau van Meurthe-et-Moselle. Ze slagen erin te ontsnappen en Manon kan eindelijk terug naar haar man. Maar ze zijn nog maar net herenigd wanneer ze ruzie krijgen en Mr Hermann dood achterblijft. Alban wordt gedwongen zijn vingerafdrukken op het moordwapen te zetten.