S1, A4: Gilho, die door Seojin gered is, vertelt Dongwoo en Seojin dat het Colosseum in verband staat met de vermissingszaak. Jaehee snelt naar het Colosseum om haar ontvoerde vriendin te redden, op de voet gevolgd door Dongwoo, Gilho en Seojin.