S4, A4: Te midden van de nasleep van het veelbewogen feestweekeinde staat Mary voor een dringende vraag met betrekking tot haar toekomst. Carson onthult verrassend intieme details over zijn vorige leven en tijdens een uitstapje naar het uitgaanscentrum van Londen zet Rose de goede naam van de familie Crawley op het spel.