The Rig Aflevering 4
S1, A4: Baz en Garrow verkennen de pompkamer en beginnen hun missie beter te begrijpen. Ze beseffen dat ze Fulmers hulp nodig hebben. Dit heeft pijnlijke gevolgen voor Fulmer, die wanhopig probeert zijn grip op de werkelijkheid te behouden. Wanneer een vonkje hoop weer gedoofd wordt, groeit de wanhoop onder de bemanning. Magnus verliest de controle en de spanningen in de groep bereiken een hoogtepunt.