Nice to Not Meet You Aflevering 4
S1, A4: Jeong-sin ziet een pitch voor pornoacteurs en noemt Ae-suk, die ze bij Hyeon-jun in het ziekenhuis zag. Haar artikel komt uit en leidt tot chaos!