S1, A5: Yoonjo heeft twijfels over de oneerlijke werving. Jaemin wil de ratingschaal zien om de waarheid te onthullen, maar wordt afgewezen, terwijl Donghoon Yoonjo troost. Ondertussen proberen het hoofd van de PR-afdeling en de teamleiders Yoonjo over te plaatsen. Yoonjo protesteert terwijl Jaemin met zijn teamleider praat. Yijung neemt contact op met de PR-afdeling.