S5, A5: Simon Bricker komt naar Downton om met Cora te praten over het schilderij, maar is hij deze keer te ver gegaan met zijn geflirt? Branson neemt een lastige beslissing over Sarah Bunting en Rose ontmoet een knappe vreemdeling. Vastbesloten om Isobel ervan te weerhouden de verkeerde beslissing te nemen met betrekking tot Lord Merton, schakelt Violet de hulp in van dokter Clarkson, maar het gaat al...