Rookie Cops Aflevering 5
S1, A5: Eunkang besluit op school te blijven. Ze gaat op een blind date om een nieuwe liefde te vinden. Ondertussen wordt Seunghyun boos als Bumju hem vertelt dat de meisjes met z'n allen op een blind date zijn geweest. Op de een of andere manier kan Seunghyun zich niet concentreren vanwege Eunkang. Daarom gaat hij biljarten met zijn kamergenoot Tak, maar raakt verwikkeld in een gewelddadig incident.