S1, A5: Petra lijkt plotseling ondergedoken, dus wendt Julie zich tot Sebastian om te zien of hij meer te weten kan komen over Rebecka's moeder. Lojsan krijgt problemen met een gast die een oude wonde doet oplaaien.