Aflevering 5 The Worst of Evil
S1, A5: Gicheul is zwaargewond geraakt door de aanval en probeert de verrader binnen de Union te vinden. Gicheul maakt een move richting Euijeong, terwijl ze zich weer bij het onderzoeksteam voegt om Junmo te helpen. Hij geeft Junmo de belangrijke taak om hun gasten uit China te ontvangen.