De Kraak Aflevering 5
S1, A5: Jeremy wordt onder druk gezet en vertelt over twee mannen: Kurt Dietrich, die informatie heeft over de Swift Terminal, en veiligheidschef Philip Daum. Alidor en de bende zijn van plan om beide mannen als lokaas te gebruiken om de bank binnen te komen.