S13, A54: Vandaag is er een dubbele eliminatie. De deelnemers moeten kiezen tussen koken met de zwarte mystery box of de zwarte stolp, waarbij de ingrediënten pas worden onthuld wanneer ze hun keuze hebben gemaakt.