S13, A57: Elise, Justin, Kishwar, Linda en Pete maken kennis met de veelgeprezen chef Hugh Allen, hij is gastchef. Het 26-jarige wonderkind arriveert met een intimiderend uitziende stolp en onthult een dessert geïnspireerd door Australische inboorlingen - Bottlebrush, Mum's Gumnuts en Billy Buttons.