Downton Abbey Aflevering 6
S4, A6: Er wordt een verjaardagsfeestje georganiseerd voor Robert maar de verrassingsinbreng van Rose strijkt zowel op de bovenverdieping als in het souterrain tegen de haren in. Een boerenbedrijf als nieuwe onderneming op het landgoed Downton heeft dramatische gevolgen voor Mary en Edith krijgt nog meer ongewenst nieuws.