S1, A6: Karsu reist naar Hatay, de provincie in het oosten van Turkije waar haar ouders zijn geboren en waar de rest van haar familie vandaan komt. In de hoofdstad van Hatay, Antakya, gaat ze op zoek naar de perfecte bereiding van het beroemdste regionale gerecht: tepsi kebabi, een overheerlijke mix van gehakt, tomaten, knoflook, ui, peterselie en een heleboel liefde en traditie. De interactie tussen Karsu en tepsi kebabi-chef Nadim is inspirerend en hilarisch.