Alphonse Aflevering 6
S1, A6: Alphonse en Margot moeten een luxe vakantie in Nice improviseren. Eenzaam in Parijs belt Alphonses moeder een escortbureau dat hoog staat aangeschreven. Jacques vraagt Martha ten huwelijk, maar Wilfried is hem te slim af en hij verliest het geld. Alphonses eerste klant na de vakantie is een prachtige vrouw met een zuidelijk accent.