Downton Abbey Aflevering 6
S1, A6: De politieke ambities van Sybil brengen haar in de problemen. De relatie tussen Matthew en Mary neemt een onverwachte wending terwijl na een schokkende onthulling door Bates de kwestie van de wijndief op een punt is gekomen dat een beslissing noodzakelijk is. Edith zou wel eens eindelijk een aanbidder kunnen hebben. Branson is nog nooit zo smoorverliefd geweest.