Aflevering 6 Paul American
S1, A6: Jake nodigt Greg uit voor een ayahuasca-trip in de hoop de gecompliceerde geschiedenis van de familie te verwerken. Tijdens een pauze van de WWE worstelt Logan met zijn vrije tijd.