Het hemelse idool Aflevering 6
S1, A6: Dal probeert Rembrary uit de val te halen die Jo-woon heeft opgezet. Er is echter nog iemand die het op Rembrary gemunt heeft. Ondertussen komt Rembrary via de brieven die hij met zijn fans heeft uitgewisseld achter het bestaan van Woo Yeon-woo. Wild Animal bereidt zich voor op een comeback en Dal is getuige van iets ongelooflijks.