S1, A6: In dit programma geeft Danny Jansen je de oplossing, wanneer je weinig tijd hebt om te koken. De lekkerste recepten worden in het weekend voorbereid. Zo hoef je doordeweeks niet meer veel tijd te besteden om toch een lekkere, verse maaltijd op tafel te zetten. Vandaag maakt Danny bloemkool met slavinken.