S1, A6: Met de hulp van Philip Daum betreden Alidor en zijn bende de bank. Een gijzeling video dwingt Daum alle alarmsystemen uit te schakelen. Jeremy zorgt voor de camera's. Ook de tweede handlanger, Kurt Dietrich, wordt door Alidor onder druk gezet.