The Killer's Shopping List AFLEVERING 6
S1, A6: Door een nieuwe poging tot moord is de buurt in shock. Ji-woong verdenkt Dae-sung nog steeds, en iemand doet zelfs een valse aangifte tegen hem. Dae-sung twijfelt aan iedereen die in de supermarkt werkt. In de tussentijd komt hij erachter dat Yool wordt mishandeld.