S1, A6: Het merendeel van de bezitters van een airfryer gebruikt deze mini heteluchtoven alleen voor friet en bitterballen. Dat is zonde, want wist je bijvoorbeeld dat je ook hele maaltijden uit de airfryer kunt toveren? Wat dacht je van gebakken zalm, groente en gepofte aardappeltjes? Deze aflevering van Every day Fry-day laat Danny Jansen zien hoe je gebakken zalm, groente en gepofte aardappeltjes maakt in de airfryer. In een mum van tijd zet je met behulp van de airfryer deze heerlijke maaltijd op tafel. Dat wordt genieten! En de airfryer? Die heeft vanaf nu een ereplaats in jouw keuken.