GREEK SALAD Aflevering 6
S1, A6: Mia en Tom willen de verkoop van het pand vertragen met zogenaamde archeologische vondsten. Tom brengt Reem naar Leros om haar moeder te vinden, wiens vluchtelingenboot verloren raakte op zee. Noam nodigt Mia uit voor een technofestival in Milos, waar ze elkaar de liefde bekennen. In Athene organiseren de bewoners een feestje op het dak... waarbij een van hen per ongeluk de diepte in valt.